Sådan øger Codan sit kundefokus: De 5 bud

Codan har taget fem meget konkrete metoder i brug i jagten på et øget kundefokus blandt medarbejderne. Se dem her
AF ANDERS MØRKBAK BRUUN

1. Der bliver målt på, om man tager telefonen hurtigt nok i alle enheder og ikke blot i nogle få. Man har f.eks. introduceret en ”put forward”-funktion, så hvis kunderne ikke kommer igennem til den rette person i første omgang, sætter man dem forrest i telefonkøen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også