Efter skuffende salgstal: Alm. Brand nedlægger prestigeprojekt efter to år

Danmarks fjerdestørste forsikringsselskab lancerede i 2017 et nyt koncept for at få fat i de unge forbrugere, men det er nu lagt i graven. "Jeg har ikke mistet troen på at fange de unge – eller folk i almindelighed – med en digital løsning. Vi har bare ikke fundet det rigtige håndtag endnu," lyder det fra Alm. Brand-direktør.
Pia Holm Steffensen, privatdirektør i Alm. Brand | Foto: Alm. Brand PR
Pia Holm Steffensen, privatdirektør i Alm. Brand | Foto: Alm. Brand PR

I 2017 lancerede Alm. Brand et spritnyt koncept, der skulle fiske kunder blandt de unge, der typisk ikke er lige så gode til at få sig forsikret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også