AP-direktør spår banksamarbejde som bedst sælgende kanal i 2019

Der er kommet rigtig godt gang i salget gennem AP Pensions banksamarbejde, Nærpension, fortæller adm. direktør Bo Normann Rasmussen. Han tror, at samarbejdet bliver pensionsselskabets bedste salgskanal i år.
Foto: PR
Foto: PR
AF MICHAEL DUELUND OG ANNE LOUISE HOUMANN

AP Pension spiller på flere tangenter, når Danmarks fjerdestørste kommercielle pensionsselskab forsøger at sælge sine produkter til forbrugerne. Der bliver stanget pensionsprodukter over disken via mæglere, agenter og direkte henvendelser fra virksomhederne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også