GF Forsikring får ny marketing- og kommunikationschef

Som et led i en tidligere udmeldt organisationsnændring har GF Forsikring ansat en ny marketing- og kommunikationschef.

GF Forsikring har ansat Pernille Vestergaard Roslev som marketing- og kommunikationschef. Det skriver selskabet i en meddelelse. Hun er blevet ansat, fordi GF Forsikring har flyttet rundt i organisationen, så Marketing og Kommunikation er blevet lagt sammen til en afdeling.

Den afdeling hører nu under direktørområdet Kunde og Salg, der har Tobias Jensen i spidsen.

"Valget er faldet på Pernille efter en længere rekrutteringsproces, hvor vi har været i dialog med mange dygtige kandidater. Pernille har leveret stærke resultater inden for digital markedsføring. Derudover har hun, trods sin unge alder, stor erfaring med personaleledelse, hvilket også har vejet tungt i vægtskålen," siger kunde- og salgsdirektør Tobias Jensen i pressemeddelelsen.

Pernille Vestergaard Roslev kommer fra en stilling som global marketing manager hos Kompan, og hun har blandt andet også arbejdet hos Flügger, Jensens Bøfhus og Mekonomen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

Læs også