De billigste forsikringsselskaber har de mest tilfredse kunder

De dyreste forsikringsselskaber har de mindst tilfredse kunder, viser en ny analyse.
Foto: SVENNEVIG NIKOLAJ
Foto: SVENNEVIG NIKOLAJ
AF MICHELLE HANSEN

Pris og kvalitet hænger sammen. Eller gør det? Kigger man på forsikringer, ser det ikke ud til at være tilfældet. De dyreste selskaber er nemlig dem, kunderne er mindst tilfredse med, mens de billigste selskaber har de mest tilfredse kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også