"Det er helt vildt, så meget du kan vende en koncerns tilgang til tingene"

Alm. Brand satser på kundeoplevelsen. Direktøren er selv overrasket over, hvor meget koncernen har kunnet flytte sig.
Foto: PR
Foto: PR

Det er hårdt for et forsikringsselskab at konkurrere på pris alene. De fleste selskaber i Danmark har derfor kundetilfredshed som et helt afgørende parameter. Alm. Brand har flyttet kunden i centrum, og det har givet resultater.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også