Selskabers brug af det skrappeste værktøj mod forsikringssvindel er vokset 50 procent

Observation af kunder er de seneste to år blevet et mere benyttet værktøj hos finansvirksomheder. Underdirektør i F&P peger på, at tallet er lavt set i forhold til antallet af skadesanmeldelser, og at det er det sidste værktøj i kassen, som selskaberne hiver frem.
Pia Holm Steffensen er underdirektør i F&P. | Foto: PR/Forsikring & Pension
Pia Holm Steffensen er underdirektør i F&P. | Foto: PR/Forsikring & Pension

Medlemmerne hos brancheorganisationen F&P har de seneste år tyet til observation af kunder i flere tilfælde end tidligere. Det oplyser F&P til i et svar til Erhvervsministeriet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også