
Kunderne i forsikringsselskabet LB Forsikring, der blandt andet indebærer Runa forsikring og Bauta Forsikring, ringer i hobetal til kundeservice i selskabet, fordi der er blevet sendt fejlagtige mails og breve ud til kunderne. Det skriver Version2.
Problemerne er opstået, efter LB Forskring sidste efterår overgik til et nyt it-system, hvor kundernes data skulle integreres fra det gamle system. Og det er i den proces, at der er opstået problemer med den information, man har sendt ud til kunderne. LB Forskring har omtrent 400.000 medlemmer, og sektionsdirektør for kommunikation og marketing i LB Forsikring, Christophe Kirkegaard, forklarer til Version2, at der er tale om et policehåndterings- og skadesbehandlingsprogram. Direktøren forstår godt kundernes frustration, men selskabet arbejder på at løse problemet.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app