Forskud på nye digitale muligheder har løftet LB Forsikrings vækst

Først til maj er implementeringen af LB Forsikrings nye it-system på plads. Selskabet har dog allerede i 2018 lagt sig i selen for at udnytte digitale muligheder for at vinde nye kunder.
Anne Mette Toftegaard, adm. direktør i LB Forsikring | Foto: PR
Anne Mette Toftegaard, adm. direktør i LB Forsikring | Foto: PR

Selvom LB Forsikrings portefølje af FDM-kunder smuttede til Tryg ved indgangen af 2018, opnåede det kundeejede forsikringsselskab en vækst på 1,9 pct. for hele året.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også