FinansWatch

Forskud på nye digitale muligheder har løftet LB Forsikrings vækst

Først til maj er implementeringen af LB Forsikrings nye it-system på plads. Selskabet har dog allerede i 2018 lagt sig i selen for at udnytte digitale muligheder for at vinde nye kunder.

Anne Mette Toftegaard, adm. direktør i LB Forsikring | Foto: PR

Selvom LB Forsikrings portefølje af FDM-kunder smuttede til Tryg ved indgangen af 2018, opnåede det kundeejede forsikringsselskab en vækst på 1,9 pct. for hele året.

Bag væksten ligger blandt andet, at LB Forsikring har en fordel i, at en stor del af kundegrundlaget arbejder sammen som eksempelvis lærere eller sygeplejersker. Dermed går anbefalingerne fra mund til øre, fortæller Anne Mette Toftegaard, adm. direktør i LB Forskring.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs