Tryg vil sætte fart under udviklingen af forebyggelsesprodukter

Hvert fjerde nye produkt, som kommer fra Tryg, skal have forebyggelse som sigte, siger adm. direktør Morten Hübbe. Kunderne har indtil videre taget godt imod produkterne, lyder det.
Morten Hübbe er koncernchef i Tryg. | Foto: PR/Tryg
Morten Hübbe er koncernchef i Tryg. | Foto: PR/Tryg

Tryg går "i stor skala" ind i at udvikle nye produkter, som skal forebygge skader frem for at hjælpe med at håndtere dem, fortæller koncernchef Morten Hübbe efter regnskabet for første kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også