Mange Topdanmark-kunder foretrækker at tale med robotten
![Thomas Erichsen er teknisk direktør i Topdanmark. | Foto: PR / Topdanmark](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12974112.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7fqypccdyq116wlqenga.jpg)
Det seneste lille års tid har Topdanmark haft et pilotprojekt, hvor kunderne har kunnet vælge, om de ville tale med en medarbejder eller en robot, når de ringede ind for at anmelde en skade på et elektronikprodukt.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Topdanmark indgår aftale om stemmerobot med Google
For abonnenter