Købet af Nem Forsikring passer perfekt i Gjensidiges strategi – Codan-køb affejes ikke

Nem Forsikring passer perfekt ind i Gjensidiges strategi om vækst, fortæller Mats C. Gottschalk, koncerndirektør for Danmark i Gjensidige. Men det kan andre opkøb også gøre, fortæller direktøren, der ikke afviser et potentielt køb af Codan.
Foto: PR/Lars Svankjær
Foto: PR/Lars Svankjær

Vækst, der rækker ud over den organiske, har været en strategi for det norske forsikringsselskab Gjensidige i mange år. Derfor passer det netop offentliggjorte køb af NEM Forsikring perfekt, fortæller Mats C. Gottschalk, koncerndirektør for Danmark i Gjensidige.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også