Gjensidige-direktør ser Codan passe ind i opkøbsstrategi

Gjensidige vil skabe skalafordele og diversificering af porteføljen via opkøb. Her kan Codans 9,9 pct. af det danske marked godt være interessant, fortæller koncerndirektør Mats C. Gottschalk.
Koncerndirektør Mats C. Gottschalk kan sagtens se Codan passe ind Gjensidiges opkøbsstrategi | Foto: PR/Lars Svankjær
Koncerndirektør Mats C. Gottschalk kan sagtens se Codan passe ind Gjensidiges opkøbsstrategi | Foto: PR/Lars Svankjær

Det er et velkendt faktum, at Gjensidige er interesserede i at spise markedsandele både ved hjælp af organisk vækst og ved hjælp af opkøb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også