Alm. Brand Group bevæger sig foran kurven i jagt på besparelser

Forsikringskoncernen forventer at høste 20 mio. kr. mere i synergieffekter i år end tidligere forventet. Topchef kalder det for tidligt at vurdere, om de samlede besparelser kommer i mål før tid.
Det er for tidligt at sige, om de samlede synergieffekter af Codan-køb bliver høstet før tid, siger Rasmus Werner Nielsen, topchef i Alm. Brand Group. | Foto: Pr/alm. Brand
Det er for tidligt at sige, om de samlede synergieffekter af Codan-køb bliver høstet før tid, siger Rasmus Werner Nielsen, topchef i Alm. Brand Group. | Foto: Pr/alm. Brand

Alm. Brand Group forventer at høste flere besparelser på integrationen af Codan i år end tidligere forventet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også