Alm. Brand og G4S går sammen om at sikre kunderne på flere planer

Finanskoncernen og sikkerhedsfirmaet har indgået en aftale om at sælge hinandens produkter samt udvikle nye koncepter.
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
AF RITZAU FINANS

Et lidt anderledes partnerskab har set dagens lys. Det er Alm. Brand og G4S, der er gået sammen for at sikre kundernes værdier, bolig og virksomhed.

Det oplyser de to selskaber onsdag formiddag.

Sikkerhedsvirksomheden og finanskoncernens partnerskab dækker både private og erhvervskunder. Og for kunderne kommer det til at betyde, at de to selskaber vil sælge hinandens produkter samt udvikle nye koncepter og digitale løsninger inden for sikring og forsikring.

"Med Alm. Brands stærke digitale platform og erfaring med skadeforebyggelse samt G4S' ledende ekspertise inden for sikring kan vi sammen skabe attraktive helhedsløsninger, der gør det nemmere for kunderne at sikre værdierne i deres boliger og virksomheder," siger Caroline Arends, partnerdirektør fra Alm. Brand, om samarbejdet.

Hos G4S siger Anders Nissen, der er privatdirektør, at man ønsker at skabe nye løsninger til kunderne, der giver endnu bedre rådgivning og gode priser:

"For G4S har det været afgørende, at Alm. Brand deler vores vision om at have kunden i centrum. I et gensidigt og tæt partnerskab kan vi skabe en endnu bedre kundeoplevelse og dermed langsigtet værdi for vores forretning," siger G4S-direktøren.

Samarbejdet mellem de to starter på mandag den 15. juni.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

Læs også