Coronakrise har sat "endnu mere bunsenbrænder" under ny strategi i Alm. Brand

Coronakrisen med hjemmearbejdende ansatte til følge har ikke sat en stopper for udlevelsen af Alm. Brands nye strategi. Den var kommet godt fra start inden nedlukningen af landet, fortæller adm. direktør Rasmus Werner Nielsen.
Foto: PR/Alm. Brand
Foto: PR/Alm. Brand

I januar lancerede midlertidig topchef i Alm. Brand, Rasmus Werner Nielsen, en ny strategi og en medfølgende organisationsændring, der skal øge fokus på arbejde på tværs af finanskoncernen, som sælger forsikring, bank og pension.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også