Stigende annoncepriser afføder nyt produkt hos dansk fintech-virksomhed

Betalingsvirksomheden Swiipe lancerer nyt produkt, der skal skabe mersalg hos kunder, der er ramt af stigende omkostninger til annoncering på en række sociale medier.
Ifølge Anders Riis, adm. direktør i Swiipe, skal produktet øge mersalget hos betalingsvirksomhedens kunder. | Foto: PR/Swiipe
Ifølge Anders Riis, adm. direktør i Swiipe, skal produktet øge mersalget hos betalingsvirksomhedens kunder. | Foto: PR/Swiipe

Den danske fintech-virksomhed Swiipe lancerer et nyt produkt, der skal øge betalingsvirksomhedens kunders mersalg.

Det siger Swiipes stifter og adm. direktør, Anders Riis, til Børsen.

Produktet fungerer ved, at en kunde, der gennemfører en handel på en webshop, får vist en række andre produkter på sin kvittering. Den handlende kan herefter købe produkterne uden at oprette en ny ordre. Iføgle Anders Riis er den nye løsning skabt, efter priserne for at få sidevisninger på flere sociale medier er skudt i vejret.

"Derfor lancerer vi nu et produkt, som skal generere mersalg hos de kunder, som er kommet ind på hjemmesiden, så vores kunder kan få mest muligt ud af deres sidevisninger," siger Anders Riis til Børsen.

Ny løsning skal vinde fejlende nethandlere tilbage

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

Læs også