Hollands førende supermarkedskæde vil gøre Amazon kunsten efter indenfor nye betalinger

Den amerikanske teknologigigant Amazon har lavet en butik uden kassemedarbejdere og med automatisk betaling. Nu forsøger hollandsk supermarkedskæde sig med samme model sammen med storbank.
Her ses en stor Albert Heijn-butik og ikke den, som er omtalt i artiklen. | Foto: Eva Plevier/Reuters/Ritzau Scanpix
Her ses en stor Albert Heijn-butik og ikke den, som er omtalt i artiklen. | Foto: Eva Plevier/Reuters/Ritzau Scanpix

Hollands største supermarkedskæde Albert Heijn har sammen med storbanken ING og et amerikansk iværksætterselskab Aifi forsøgt sig med en ny måde at handle ind på. Det sker med en butik uden medarbejdere, og hvor kunder automatisk bliver trukket for det, de køber. Det skriver Finextra baseret på en Youtube-video fra dagligvarekæden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Peter Jensen er chefkonsulent i Finanssektorens Uddannelsescenter. | Foto: Pr / Fu

    Klumme: Kompleks ledelse kræver kompetencer

    Læs også