Dansk fintech lander stor aftale med Mastercard: "Det kan blive rigtig stort"

Danske Subaio har annonceret en partnerskabsaftale med Mastercard, der kan sælge det danske selskabs løsning inden for abonnementsovervågning direkte til banker i USA og Europa.
Den danske fintechvirksomhed Subaio har indgået en partnerskabsaftale med Mastercard, der fremover vil sælge selskabets abonnementsløsning til banker. | Foto: PR/Subaio
Den danske fintechvirksomhed Subaio har indgået en partnerskabsaftale med Mastercard, der fremover vil sælge selskabets abonnementsløsning til banker. | Foto: PR/Subaio

Den danske fintechvirksomhed Subaio har indgået en partnerskabsaftale med Mastercard, hvor den amerikanske koncern kan sælge Subaios produkt direkte til banker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også