Pensionskasse får påtale for ikke at have handlet "redeligt og loyalt" overfor kunder ved omvalg

Det nu tidligere JØP tog ikke nok højde for en udsat kundegruppe, da pensionskassen tilbød omvalg fra garanterede produkter. Desuden var informationsmateriale skrevet lige kompliceret nok, lyder det i en afgørelse fra Finanstilsynet.
Foto: Lars Krabbe/IND
Foto: Lars Krabbe/IND

I 2018 gennemførte pensionskassen JØP, der nu er en del af P+, en omvalgskampagne for medlemmer med helt eller delvist garanterede produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også