FinansWatch

Store sponsorater er fortid i Nykredit: Nu skal der satses på lokal synlighed

Det er slut med at være hovedsponsor for events som Copenhagen Marathon og Den Kongelige Opera. Det fortæller sponsoransvarlig i Nykredit, efter realkreditkoncernen har lagt sin sponsorstrategi om for i stedet at satse på mange små og mindre lokale sponsorater.

Copenhagen Marathon/PR
Foto fra "Nykredit Copenhagen Marathon" i 2013. Nykredit har ingen planer om at genoptage sine store sponsorater Foto: Copenhagen Marathon/PR

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FinansWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Historien om da Danske Bank, der ville vokse for enhver pris

Sidste spørgsmål på onsdagens pressemøde i Danske Bank handlede om banken, hvad bankens ledelse egentlig troede, de tjente penge på i Estland. Og efter Thomas Borgens svar kom bestyrelsesformand, Ole Andersen, med hvad han selv kaldte et lille bonussvar. Det fremgår af en længere artikel i Berlingske Business, der har set tilbage på opkøbet af de tre baltiske banker tilbage i 2007.

Relaterede

FinansWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Finansjob

Se flere

Se flere