FinansWatch

Banknordik indleder opgør mod særlig banksyge i jagten på bedre image

En ny, storstilet kampagne fra Banknordik skal øge kendskabet til banken i Danmark og forbedre bankens image. Kampagnen er ifølge den færøske bank et opgør med en særlig banksyge. Topchef håber, at et potentielt forbedret image og konkurrencedygtige priser vil gøre Banknordik i stand til at hente 2.000 nye kunder årligt frem mod 2020.

Bankrådgiveren "Lars" er på kursus for at komme sin tendens til at snakke "bankvolpayk" til livs. I munden har han et særligt mundstykke, der lærer folk med talebesvær at tale rent.

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FinansWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

FinansWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Finansjob

Se flere

Se flere