FinansWatch

Nordea kæmper for de bedste medarbejdere på knivsæg af sjov og seriøsitet

En frugt- og massageordning er ikke nok for at være en attraktiv arbejdsplads, lyder det fra Nordea, der gennem events som modeshows, markedsdag og regnbuefarvet kage vil gøre det til en oplevelse at gå på arbejde. Men det må ikke kamme over i "tivoli med fest og farver," siger Trine Thorn, chef for Workplace Management i Nordea.

Anderledes oplevelser på arbejdspladsen giver sammenhængskraft blandt kollegaerne. Her ses medarbejdere til en markedsdag. Foto: Nordea PR Foto: Nordea / PR

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FinansWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

FinansWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Finansjob

Se flere

Se flere