Aktører advarer Margrethe Vestager om digitalt annoncemarked

Techgiganters annonceomsætning og økosystemet bag kalder på opmærksomhed fra EU-myndighederne, mener en række aktører, som har sat det digitale annoncemarked under lup.
Foto: /ritzau/AP/Virginia Mayo
Foto: /ritzau/AP/Virginia Mayo

De europæiske konkurrencemyndigheder bliver opfordret til at se nærmere på, hvordan den digitale annonceomsætning driver indtjeningen hos techgiganter som Google og Facebook.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også