Tiden som triatlet lærte marketingchef i Tryg at håndtere hverdagens op- og nedture

Den anden side: Marketingchef i Tryg har altid haft sport som sin passion. 12 år som triatlet har fået ham til at skubbe til sine egne grænser og krævet svære prioriteringer.
Marketingchef i Tryg Nichlas Gustafsen har gennemført ti halve og syv fulde udgaver af Ironman. I dag er han også ejer og coach for andre triatleter i virksomheden Uperform.
Marketingchef i Tryg Nichlas Gustafsen har gennemført ti halve og syv fulde udgaver af Ironman. I dag er han også ejer og coach for andre triatleter i virksomheden Uperform.

Da Nichlas Gustafsen studerede på CBS for over ti år siden, havde han aldrig for alvor stiftet bekendtskab med andet end holdsport. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også