Finanstilsynet vil have pengeinstitutter til at forklare sig bedre over for kunder

Pengeinstitutterne er ikke altid lige gode til at forklare over for investeringskunder, hvorfor de skal betale for et gebyr, vurderer Finanstilsynet. 
Finanstilsynet har forfattet ny temaundersøgelser om pengeinstitutters kommunikation til investorkunder. | Foto: Finanstilsynet - Pr
Finanstilsynet har forfattet ny temaundersøgelser om pengeinstitutters kommunikation til investorkunder. | Foto: Finanstilsynet - Pr

I en ny temaundersøgelse har Finanstilsynet sat fokus på pengeinstitutters oplysninger til investeringskunder i forbindelse med deres årlige opgørelse af omkostninger og gebyrer. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Jyske Bank/pr

Jyske Bank skruer på renten

For abonnenter