FinansWatch

Forfatter vil have flere ”wauw-oplevelser” ind i finanssektoren

Mange danskere ser negativt på den finansielle sektor, og forfatter tror, at det til dels skyldes, at bankerne er "meget slemme" til standardløsninger, og det resulterer i dårlig service. I ny bog sættes der fokus på, hvordan den gode service-oplevelse skabes.

Merete Bergman Smit betegner sig selv som "specialist i kunder" og har 25 års erfaring indenfor service og salg. Hun står bag bogen "KICK-ASS SERVICE", der sætter fokus på den gode service. | Foto: Bergman Smit Training // PR Foto

Tidligere på året beskrev FinansWatch, at hver fjerde har et negativt syn på finanssektoren.

Det er umuligt at pege på, hvad det helt konkret skyldes, men det er næppe utænkeligt, at de efterhånden mange møgsager – særligt indenfor bankbranchen – har efterladt så dybe ridser i lakken, at det slider på troværdigheden.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs