FinansWatch

Sydbanks nye vækststrategi er blottet for toplinjemål

Med overskriften "Vækst i forretningen" lægger Sydbanks nye 2024-strategi op til vækst. Men i modsætning til, hvad navnet antyder, er der ingen egentlige vækstmål i den nye strategi. Vækst skal forstås som bundlinjeforbedringer, fortæller adm. direktør Karen Frøsig.

Foto: PR / Sydbank

Sydbank har onsdag lanceret en ny strategi under navnet "Vækst i forretningen." Men i modsætning til hvad navnet antyder, vil adm. direktør Karen Frøsig hverken blive målt på vækst i udlån eller indtægter.

I strategien dækker ordet "Vækst" i virkeligheden over bundlinjeforbedringer, forklarer Sydbanks adm. direktør Karen Frøsig.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs