FinansWatch

Finansielle virksomheder benytter influencere i højere grad

Flere og flere finansielle virksomheder benytter sig af influencere, men de fokuserer ikke nødvendigvis på finfluencere, for de er stadig en niche i influencerverdenen, fortæller direktør bag Represented by Bloggers Delight.

Foto: PR / Bloggers Delight

Der kommer flere og flere finfluencere til Danmark, men der er endnu ikke særlig mange, der kan leve af det. Det er vurderingen fra Henrik Akselbo, der er adm. direktør og stifter i influencerbureauet Represented by Bloggers Delight.

"Det er ikke så stort i Danmark. Det er en niche, og der er grænser for, hvor mange, der er plads til indenfor et begrænset marked, som Danmark er. Men det er helt sikkert et område, der er en stigende interesse omkring - især med hele FIRE-bevægelsen (Financial Independence, Retire Early)," siger Henrik Akselbo.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs