FinansWatch

Stærke og tilfredse kunder hæver Lån & Spars bundlinje

Kundetilfredshed, anbefalinger og en forbedret økonomi hos kunderne forbedrer top- og bundlinjen hos Lån & Spar Bank, fortæller direktør.

Adm. direktør i Lån & Spar Bank er tilfreds med halvårsresultatet. | Foto: PR/Lån & Spar

Det er ikke et specifikt fokusområde, der gør, at Lån & Spar Bank har forbedret bundlinjen med 23,5 pct. til et resultat på 60,1 mio. kr. i andet kvartal i år. Det er derimod en langvarig stræben efter kundetilfredshed, fortæller adm. direktør John Christiansen.

"Det er ikke en speciel indsats, men mere et langt og sejt træk fra de kunder, der er hos os i forvejen. Vi går meget specifikt efter at få vores kunder til at være tilfredse med den rådgivning, vi yder. Det gør, at vores kunder anbefaler os til andre kunder, og det vil kaste nye kunder af sig," siger John Christiansen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Nordfyns Bank firdobler resultat

Vækst på toppen og tilbageførte nedskrivninger sender Nordfyns Banks resultat i vejret efter årets første ni måneder. Tredje kvartal spæder til med en bundlinje, der er 70 pct. højere end samme kvartal i fjor.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs