FinansWatch

Stærke og tilfredse kunder hæver Lån & Spars bundlinje

Kundetilfredshed, anbefalinger og en forbedret økonomi hos kunderne forbedrer top- og bundlinjen hos Lån & Spar Bank, fortæller direktør.

Adm. direktør i Lån & Spar Bank er tilfreds med halvårsresultatet. | Foto: PR/Lån & Spar

Det er ikke et specifikt fokusområde, der gør, at Lån & Spar Bank har forbedret bundlinjen med 23,5 pct. til et resultat på 60,1 mio. kr. i andet kvartal i år. Det er derimod en langvarig stræben efter kundetilfredshed, fortæller adm. direktør John Christiansen.

"Det er ikke en speciel indsats, men mere et langt og sejt træk fra de kunder, der er hos os i forvejen. Vi går meget specifikt efter at få vores kunder til at være tilfredse med den rådgivning, vi yder. Det gør, at vores kunder anbefaler os til andre kunder, og det vil kaste nye kunder af sig," siger John Christiansen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Instabank sagsøger Lunar efter droppet opkøb

Afblæsningen af Lunars opkøb af norske Instabank står nu til at udløse et søgsmål mod den danske fintechbank. ”Vi regner med, at næsten alle aktionærer vil være med,” siger adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs