FinansWatch

Nordea lancerer ny funktion: Vil hjælpe kunder af med uønskede abonnementer

En ny digital tjeneste skal hjælpe Nordeas kunder med at håndtere abonnementer og undgå uønskede abonnementer.

Foto: /ritzau/Jens Dresling

Nu giver Nordea sine kunder en ny funktion, der med et enkelt klik på mobilen skal hjælpe kunder med at på overblik over alle deres abonnementer og derved undgå uønskede abonnementer. Det oplyder Nordea i en pressemeddelelse.

Funktionen er leveret af det nordjyske fintechselskab Subaio. Nordea investerede tidligere i år i virksomheden som led i en strategi om at samarbejde med innovative fintechvirksomheder. Subaio er del af Spar Nord Banks iværksætterindsats, og banken er også er en del af ejerkredsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs