Clausen: Finanskrisen bragte os tættere på kunderne

Én ting er de finansielle fordele ved at komme styrket ud af en finanskrise, men for Christian Clausen er den klart største fordel, den forstærkede relation til kunderne.

Styrkeforholdet i den danske banksektor skiftede dramatisk i forbindelse med finanskrisens hærgen i 2008, hvor Peter Straarup og Danske Bank pludselig måtte se sig tævet gule og blå på nærmest alle tænkelige parametre af ærkerivalen fra Nordea.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også