FinansWatch

Nordea skal walk the talk

Marketing-serie: Marketingchefen for storbanken vil forbedre brandet ved øge fokus på den gode kundeoplevelse. Den kommende mobilbank er et af våbnene.

FinansWatch vil i den kommende tid bede marketingcheferne hos de større aktører i den finansielle sektor fortælle om deres markedsføringsstrategi efter krisen. Spørgsmålene er denne gang rettet mod Kim Grue, der er Nordeas marketingchef i Danmark.

Hvordan opfatter du dit selskabs brand?

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs