Corona har forandret salgsjobbene i forsikring

Pænt tøj, rolige omgivelser og tydeligere struktur og agenda for kundemøderne er nogle af de nye hensyn, der skal tages, når forsikringer skal sælges via onlinemøder. Salgsdirektør Torben Moos fra Købstædernes Forsikring fortæller om nye vilkår for forsikringssalg efter corona-nedlukningen.
Torben Moos, salgsdirektør, Købstædernes Forsikring. | Foto: Købstædernes Forsikring/PR
Torben Moos, salgsdirektør, Købstædernes Forsikring. | Foto: Købstædernes Forsikring/PR

Et salgsjob inden for forsikring er ikke længere ensbetydende med at hænge i telefonen fra et callcenter eller endeløse ture på landevejene frem til fysiske møder ude i erhvervsvirksomhederne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også