FinansWatch

Corona har forandret salgsjobbene i forsikring

Pænt tøj, rolige omgivelser og tydeligere struktur og agenda for kundemøderne er nogle af de nye hensyn, der skal tages, når forsikringer skal sælges via onlinemøder. Salgsdirektør Torben Moos fra Købstædernes Forsikring fortæller om nye vilkår for forsikringssalg efter corona-nedlukningen.

Torben Moos, salgsdirektør, Købstædernes Forsikring. | Foto: Købstædernes Forsikring/PR

Et salgsjob inden for forsikring er ikke længere ensbetydende med at hænge i telefonen fra et callcenter eller endeløse ture på landevejene frem til fysiske møder ude i erhvervsvirksomhederne.

Både forsikringssælgerne i callcentre og assurandørerne på landevejene har fået nye arbejdsmetoder udløst af corona-nedlukningen, lyder det fra salgsdirektør i Købstædernes Forsikring Torben Moos.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Fagboss indkalder til krisemøde for at ”afklare forhold” om privatliv

Hovedbestyrelsen i 3F er lørdag blevet indkaldt til et krisemøde af formand Per Christensen, efter at B.T. fredag aften kunne fortælle, at fagbossen har levet et dobbeltliv. Per Christensen, der har tunge bestyrelsesposter i finanssektoren, skal blandt andet forklare, om han har brugt ressourcer fra forbundet på at dække over sit dobbeltliv.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs