FinansWatch

Strategen skal sikre Købstædernes en større luns af privatmarkedet

Kommunikations- og marketingdirektør Lise Fink har ansvaret for den strategiske forretningsudvikling i Købstædernes Forsikring. For hende betyder det i høj grad mere digitalisering og mere branding, så selskabet kan æde sig ind på privatmarkedet.

Lise Fink, kommunikations- og marketingdirektør i Købstædernes Forsikring. Foto: Büro Jantzen/Købstædernes/PR

Lise Fink er ikke bare en marketingchef i et mellemstort dansk forsikringsselskab. Hun er strategen, der vil trække digitaliseringen ind i forsikringsbranchen og gøre Købstædernes Forsikrings brand så kendt, at selskabet kan nå sit mål om at få bedre fat på det brede privatmarked.

"Forankringen af de strategiske udviklingsprojekter ligger i mit team, hvilket er lidt anderledes for en marketing- og kommunikationsafdeling. Det er en af grundene til, at jeg sagde ja til jobbet," siger Lise Fink, der nu har haft stillingen som kommunikations- og marketingdirektør i Købstædernes Forsikring i 12 måneder.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Finansjob

Se flere

Se flere

Jobskift

  • Oliver Granhøj

    Ny titel: Erhvervskundechef
    Ny arbejdsgiver: Totalbanken, Erhvervscentret
  • Jane Toft Olufsen

    Ny titel: Leder for IR og Kommunikation
    Ny arbejdsgiver: Vestjysk Bank
  • Mikkel Thun Rasmussen

    Ny titel: Afdelingschef for sundheds- og skadesafdelingen
    Ny arbejdsgiver: Sampension
  • Jacob Jensen

    Ny titel: Filialdirektør
    Ny arbejdsgiver: Spar Nord, Aalborg
  • Leif Stoustrup

    Ny titel: Økonomidirektør
    Ny arbejdsgiver: Middelfart Sparekasse

Indsend jobskifte

Se alle