FinansWatch

De vil knække koden til online-salg: Forsikrings-startup ansætter adfærdsstrateg

Firmaet Penni.io, der udvikler online-salgsløsninger til forsikringssektoren, opruster med en dataekspert fra det adfærdspsykologiske område. Målet er at hjælpe forsikringsselskaberne med at løfte online-salget af forsikringer, som i dag kun udgør 3 pct. af det samlede salg.

Penni.io har styrket ekspertisen i kundeadfærd med ansættelsen af Simon Bentholm. | Foto: PR

Selv om forsikringsbranchen er inde i en digital bølge, er det svært at knække koden til at få gang i online-salg af forsikringer.

Herhjemme arbejder firmaet Penni.io med digital forsikringsteknologi også kaldet insurtech, og firmaet har nu valgt at styrke kompetencerne inden for adfærdspsykologi.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Dansk robotrådgiver nedjusterer forventninger

Både hvad angår AUM, antal kunder og omsætning justerer robotrådgiveren Nord Investments nu sine forventninger i den forkerte retning. Årsagen skal findes i de usikre markeder og en faldende investeringslyst, lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs