FinansWatch

Fodboldentusiast i Arbejdernes Landsbank runder de 50

Manden, der netop har gjort Arbejdernes Landsbank til storsponsor for herrelandsholdet i fodbold, fylder 50 år. Branding-direktøren har spillet en stor rolle med at bringe den tidligere "halvstøvede, mellemstore" arbejderbank frem i lyset som sponsor af sport, film og teater.

Peter Froulund, brandingdirektør i Arbejdernes Landsbank. | Foto: PR

Da Peter Froulund for 20 år siden kom til Arbejdernes Landsbank som ung marketingkonsulent, havde han næppe forestillet sig, hvordan banken og hans eget job ville udvikle sig. 

I 1999 var Arbejdernes Landsbank, hvad banken selv kalder "én blandt flere halvstøvede, mellemstore banker i Danmark, der godt kunne trænge til et ordentligt image- og kendskabsløft."

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs