FinansWatch

Det vil forsikringskunderne have

KLUMME: Forbrugerne vil gerne dele deres data med forsikrinbgsselskaber for til gengæld at få en mere personificeret serveice, skriver Lars Bay, managing director i Accenture, i sin klumme.

Lars Bay, Managing Director for Financial Services hos Accenture | Foto: PR

Mange forsikringsselskaber har efterhånden en chatbot. Og selvom flere af disse chatbots stadig er på et meget tidligt stadie, så blæser udviklingen uden tvivl i retning af mere teknologi i kundeoplevelsen. Forsikringsselskaberne skal dog fokusere på at raffinere og personliggøre oplevelserne. Det er det, forsikringskunderne vil have, hvilket Accentures seneste forbrugerstudie bekræfter.

Yngre forsikringskunder foretrækker personlig betjening

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs