Lige meget hvilken branche du arbejder inden for i dag, er der en god chance for, at din organisation eller virksomhed i disse år går og overvejer eller måske ligefrem tager skridtet fuldt ud og begynder at udrulle nye teknologiske løsninger baseret på kunstig intelligens.
Intentionerne er gode, og viljen er tilstede hos ledelsen – nu skal vi transformere vores virksomhed, gøre vores kollegaer fri for rutineprægede opgaver og automatisere; vi skal hjælpe dem med at se mønstre i data, som kan forbedre kundeoplevelsen eller noget helt tredje. Når vi rådgiver og implementerer hos vores kunder, anbefaler vi mantraet "think big – start small". Altså, at virksomheder skal være ambitiøse og turde have nogle stærke strategiske visioner, når de overvejer brugen af ny teknologi, men afprøve ideer i små afgrænsede projekter, før de skalerer op og ruller de store kanoner ud.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app