FinansWatch

Analysehus: Storbankers kundetilfredshed halter efter resten af branchen

Kundernes tilfredshed med Danske Bank og Nordea skraber bunden, hvilket har bragt resten af banksektoren i en gunstig situation, lyder det i analyse fra Voxmeter.

Foto: Ritzau Scanpix/Lasse Kofod

Forskellen i kundetilfredsheden mellem storbankerne Nordea og Danske Bank sammenholdt med resten af sektoren har aldrig været så stor som nu. Det viser en analyse fra konsulenthuset Voxmeter, skriver Finans.

"Finanssektoren er ganske enkelt blevet splittet i to. På vinderholdet har fremtidsudsigterne aldrig været bedre, mens den aldrig har set værre ud for taberholdet bestående af Danske Bank og Nordea," udtaler Christian Stjer, adm. direktør i Voxmeter, til Finans.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Gjensidige løfter det danske resultat med en fjerdedel

Øget rejseaktivitet og erhvervskunder løfter Gjensidiges danske vækst, samtidig med at resultatet springer i vejret. "Nu står vi langt, langt stærkere, end vi nogensinde har gjort, og det skal vi kapitalisere på," lyder det fra koncerndirektør Mats C. Gottschalk.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs