Sydbank lancerer ny strategi - vil være en stærkere bank

I forbindelse med aflæggelsen af sit regnskab for tredje kvartal har Sydbank lanceret en ny strategi, som skal løbe henover de næste tre år. Med afsæt i strategien vil Sydbank styrke sin markedsposition.
Karen Frøsig, adm. direktør for Sydbank | Foto: Sydbank PR
Karen Frøsig, adm. direktør for Sydbank | Foto: Sydbank PR

Med strategien "En stærkere bank" tager Sydbank nu hul på en ny strategiperiode, der løber henover de næste tre år. Det oplyser banken onsdag morgen, hvor man har aflagt regnskab for tredje kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også