FinansWatch

Sådan skaber Nordea Liv & Pension fremtidens digitale produkter

Nordea Liv & Pension valgte i 2016 at nedsætte en intern startup i samarbejde med et digitalt bureau, som nu står bag selskabets nye digitale produktiltag. Et tiltag har været en ny app, som blev udviklet inden for 23 uger, kom det frem på konferencen "Årets Digitale Finansvirksomhed."

Christine Loft Hunderup under hendes oplæg ved konferencen Årets Digitale Finansvirksomhed.

Rettet kl. 08:54 20. april. Det fremgik tidligere, at den omtalte app i artiklen blev udviklet på 43 uger. Det er ikke korrekt. Den blev udviklet på 23 uger. FinansWatch beklager fejlen.

Nordea Liv & Pension har i lang tid arbejdet efter mere traditionelle udviklingsmetoder. Men det lavede man om på i 2016, da selskabet nedsatte en startup i virksomheden, som skulle skærpe selskabets digitale innovationsindsats.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs