FinansWatch

Massekommunikation spiller beskeden rolle hos Danske Bank

Og traditionelle medier som tv og print spiller en endnu mere beskeden rolle. Danske Bank har fokus på målrettet kommunikation og anbefalinger til handlinger hos kunderne, fortæller marketing- og kommunikationschef.

Camilla Dahl Hansen, Global Head of Marketing & Communications, Danske Bank Wealth Management | Foto: PR/Danske Bank

Der var engang, hvor Danske Bank hørte til landets største annoncører. Sådan er det ikke mere – og der er heller ikke udsigt til, at det bliver anderledes i det kommende år.

Fokus har i de senere år været mere på eksisterende kunder, men når man nu begynder at kommunikere bredere ud til potentielle nye kunder, så sker det på basis af nøgleord som relevans og klare anbefalinger.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs