McKinsey: Insidersag utroligt oprørende og ydmygende

Det vil tage tyve år før McKinsey ved, hvor meget Galleon-insidersagen har skadet imaget. (ENG.)
Foto: Louis Lanzano
Foto: Louis Lanzano
Af Andrew Edgecliffe-Johnson

McKinsey & Co will not know for 20 years what damage the Galleon insider trading scandal has done to its brand, the head of the management consultancy has said, describing the case - in which two of its senior executives were caught up - as “incredibly distressing and embarrassing”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også