Krav fra kunder kalder call centre hjem

Den britiske storbank Santander UK, som er ejet af Banco Santander, har gennemført en lukning af sine call centre i Indien.
Foto: SANTI BURGOS
Foto: SANTI BURGOS

Britiske selskaber har gennem de seneste år benyttet muligheden for at oprette call centre i Indien hvor de økonomiske omkostninger har været markant lavere end i hjemlandet. Men omkostninger kan der være opstået på et andet parameter – kundetilfredsheden. Det skriver The Guardian fredag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også