FinansWatch

Krav fra kunder kalder call centre hjem

Den britiske storbank Santander UK, som er ejet af Banco Santander, har gennemført en lukning af sine call centre i Indien.

Foto: SANTI BURGOS

Britiske selskaber har gennem de seneste år benyttet muligheden for at oprette call centre i Indien hvor de økonomiske omkostninger har været markant lavere end i hjemlandet. Men omkostninger kan der være opstået på et andet parameter – kundetilfredsheden. Det skriver The Guardian fredag.

”At forbedre den service som vi yder, er min allerhøjeste prioritet. Vores kunder fortæller os at de foretrækker at vores call centre er i England og ikke i udlandet. Vi har lyttet til tilbagemeldingerne og har ageret ved at genetablere vores call centre herhjemme,” fortæller Ana Botin, der er adm. direktør i Santander UK, til avisen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs