FinansWatch

Bank og forsikring slår tele og internet i tilfredshedsmåling

I en ny analyse foretaget af markedsanalyseinstituttet Berent, som kortlægger forbrugernes syn på kundeservice i en række brancher, klarer den finansielle sektor sig endnu engang godt.

Foto: PR

I Danmark ligger forsikringsselskaber og banker i top, når det handler om oplevet tilfredshed med kundeservice.

Det viser en ny analyse fra Zendesk foretaget af markedsanalyseinstituttet Berent, der har undersøgt danske og svenske forbrugeres oplevelse med kundeservice.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

LB Forsikring: Prisstigning på Tesla var en fejl

Det er sværere at værdisætte Teslaer, og trods ambitioner om billigere forsikringer på grønne elbiler, har LB Forsikring hævet priserne på større elbiler. Men prisstigningen var en fejl, erkender selskabet.

Sampension udpeger ESG-chef

Et større fokus på ansvarlige investeringer får Sampension til at udpege en ESG-chef. Han kommer fra en intern stilling i huset, hvor han indtil nu har været Chief Legal Officer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs