Totalkredit gik fra shitstorm til rekordhøj partnertilfredshed

På fire år har Totalkredit bevæget sig fra en shitstorm om prisstigninger til rekordhøj kundetilfredshed og glade partnere, fortæller Totalkredits adm. direktør, der løfter sløret for den udvikling, realkreditselskabet har været igennem.
Foto: Bidstrup Stine/Ritzau/Ritzau Scanpix
Foto: Bidstrup Stine/Ritzau/Ritzau Scanpix

I 2016 blev ordet shitstorm optaget i den danske ordbog, og samme år ramte fænomenet Nykredit. På en gennemsnitskold februardag fortalte selskabet, at det ville børsnoteres, og at priserne skulle stige for privatkunderne i realkreditselskabet Totalkredit.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også