FinansWatch

Danicas udvælgelse blandt fejlramte kunder vækker kritik

At pensionsselskabet Danica har udvalgt at give kompensation til 6.000 kunder og ikke alle 75.000 berørte vækker kritik hos Forbrugerrådet Tænk.

Seniorøkonom i Forbrugerrådet Tænk, Morten Bruun Pedersen, er kritisk overfor Danicas udvælgelse af kunder, der er berettiget til kompensation som følge af en årelang fejl. | Foto: PR

I alt 75.000 kunder i pensionsselskabet Danica modtager i disse dage et brev med en beklagelse fra deres pensionsselskab.

Beklagelsen skyldes, at Danica siden 2005 har sagt et og gjort noget andet overfor de kunder, der har valgt at spare op i produktet Danica Balance med saldogaranti.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs