FinansWatch

Saxo Bank henter ny kommunikationsprofil fra Lego

I en nyoprettet stilling vil Saxo Bank sætte yderligere skub på at forbedre kundeoplevelsen. Banken har hentet profil med erfaring fra legetøjs- og spilindustrien.

Foto: PR

I en nyoprettet stilling som Chief Saxo Experience Officer, Global Head of Marketing and Communications, tiltræder Niels Jørgensen 15. August for at udvikle kundeoplevelsen i Saxo Bank.

Niels Jørgensen får også plads i koncernledelsen med direkte reference til adm. direktør og stifter, Kim Fournais. Det skriver Saxo Bank i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Klarna tavs om stor spareplan

Hverken i Danmark, Norge eller på hovedkontoret i Sverige er der svar at hente om, hvordan Klarnas spareplan vil ramme fintech-selskabets afdelinger.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs