Saxo: Der er nemmere adgang til partnere efter banksalg

Salget af Saxo Privatbank har gjort det nemmere for banken at dele sine white label -løsninger med nye partnere, fortæller ny nordisk chef.

Saxo Banks nye nordiske chef, Johannes Rovsing, skal dele sin tid mellem at få skabt mere vækst til Saxo Banks nye handelsplatform for almindelige investorer, Saxoinvestor, og dele bankens løsninger med nye partnere. De såkaldte white label-løsninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også